Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:


Wyślij odpowiedź

Uwaga: W tym wątku nie pisano od 120 dni.
Jeżeli nie masz pewności, że chcesz tu odpowiedzieć, rozważ rozpoczęcie nowego wątku.
Nazwa:
Email:
Temat:
Ikona wiadomości:

Weryfikacja:
dwanaście minus dziewięć, słownie i małymi literami:
pięć minus cztery, słownie i małymi literami:

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: Kopi
« dnia: Kwietnia 08, 2013, 14:55:51 pm »

Dla T1 jest teraz ok. W porównaniu z pierwszą wersją wzorcówki mamy poprawnie:
- pozycje PK 2 (i jego PS),
- kod dla PK 6, tj. "FT" w miejsce "68" naniesionego wpierw.
Wysłany przez: Funt niezalogowany
« dnia: Kwietnia 08, 2013, 02:36:25 am »

Na trasie Z nadal nie ma PS2 o kodzie AV, błędny kod na PK10 ( powinien być PH) i PK11 (powinien być £|). A przecież pisałem :)
Niepotrzebna dodatkowa mrówcza robota osób poprawiających, bo mniej trefna wzorcówka nadal jest trefna i mało przydatna.
Wysłany przez: Kopi
« dnia: Kwietnia 07, 2013, 10:56:53 am »

Poprawiona wzorcówka już w drodze, teraz PK2 z T1 będzie na miejscu.

Kiedy będzie gotowa poprawiona wzorcówka??
Wysłany przez: Wickerman
« dnia: Kwietnia 02, 2013, 07:54:59 am »

a, rzeczywiście nie doczytałem w regulaminie, że za każdą minutę po limicie spóźnień jest 10 pkt karnych, dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam

Spoko.
A na przykład na Tułaczu (o ile to słowo można na tym forum "wymawiać" w ogóle ;) ) po limicie spóźnień zespół jest nieklasyfikowany.
Wysłany przez: boogie
« dnia: Kwietnia 01, 2013, 22:39:13 pm »

a, rzeczywiście nie doczytałem w regulaminie, że za każdą minutę po limicie spóźnień jest 10 pkt karnych, dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Wysłany przez: Wickerman
« dnia: Kwietnia 01, 2013, 17:43:00 pm »

Potwierdzam, PK 2 na T1 - fioletowa kredka i kod 14! Podejście od wschodu, atak od bagienka, nieco czesania i był na malutkim wzniesieniu.  

W moim przypadku był atak od zachodu. Ze skrzyżowania poszliśmy na wschód drogą, której nie było na mapie, okrążyliśmy wzgórze sugerując się rzeźbą, a potem właściwie już na azymut - choć przyznaję, że był to pomysł raczej nie dający szans na dużą dokładność. Weszliśmy najpierw na PSa, a prawidłowy punkt znalazłem już po spisaniu PSa idąc na północ do przecinki.


Mam pytanko do wyników, trasa Z. Jeśli limit czasu dodatkowego wynosił 120 minut, to w jaki sposób można było złapać więcej punktów karnych niż 120 za przekroczenie czasu?

Na przykład tak:
Dojście do bazy 10 minut po limicie spóźnień to
10x 10 pkt (za czas po limicie, każda minuta to 10 pkt) +
120 pkt (za czas w limicie, każda minuta to 1 pkt)
czyli razem 220 pkt, o ile dobrze liczę ;)
No chyba że się mylę?
Wysłany przez: boogie
« dnia: Kwietnia 01, 2013, 16:39:50 pm »

Mam pytanko do wyników, trasa Z. Jeśli limit czasu dodatkowego wynosił 120 minut, to w jaki sposób można było złapać więcej punktów karnych niż 120 za przekroczenie czasu?
Wysłany przez: piotr_w
« dnia: Marca 31, 2013, 16:20:26 pm »

Załaduj ponownie, ładuje się pewnie z cache'u.
Wyniki są poprawione, szkoda, że budowniczy nie ustosunkował się do zastrzeżeń dotyczących PS/PM przy pk 9 na Z.
Wysłany przez: Funt
« dnia: Marca 31, 2013, 03:45:21 am »

Czy zamieszczony formularz z wynikami faktycznie został uaktualniony czy pozostał bez zmian? Z wzorcówki wynika, że powinny być pewne korekty, tymczasem na wynikach ich nie ma. Formularz posiada datę 18.03...
Wysłany przez: Elwira
« dnia: Marca 30, 2013, 17:07:10 pm »

Mam pytanie odnośnie trasy MT: otóż złapaliśmy po drodze jeden PS ale po przejrzeniu wzorcówki wciąż nie potrafię znaleźć błędu.
1234567891011
EH97SCREA∞ZLK2O2MBOI

Złapałeś PSa na pierwszym punkcie kontrolnym. Prawidłowy lampion na tym punkcie miał kod GA i wisiał na przecince, przy ujściu kanału do jeziorka.
Ty natomiast zebrałeś punkt, który wisiał na przecięciu przecinki z drogą.
Wysłany przez: Krystian
« dnia: Marca 30, 2013, 15:40:23 pm »

Mam pytanie odnośnie trasy MT: otóż złapaliśmy po drodze jeden PS ale po przejrzeniu wzorcówki wciąż nie potrafię znaleźć błędu.
1234567891011
EH97SCREA∞ZLK2O2MBOI
Czy ktoś będzie tak miły i podzieli się prawidłową listą?
Wysłany przez: Szymon
« dnia: Marca 29, 2013, 22:09:00 pm »

Ostateczne wyniki będą jutro.
Wysłany przez: klisak
« dnia: Marca 29, 2013, 15:34:26 pm »

Kiedy będą skorygowane, oficjalne wyniki?
Wysłany przez: stasio
« dnia: Marca 29, 2013, 07:52:12 am »

Zgodnie z sugestią na mapie trasy "Z" nawrzucaliśmy budowniczemu na jego blogu :)
http://orientuj.pl/relacja-z-trasy-z-manewrow-skpt-2013-zemsta-doliny-muminkow
Wysłany przez: Szymon
« dnia: Marca 28, 2013, 23:14:21 pm »

Poprawiona wzorcówka już w drodze, teraz PK2 z T1 będzie na miejscu.