Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:


Wyślij odpowiedź

Uwaga: W tym wątku nie pisano od 120 dni.
Jeżeli nie masz pewności, że chcesz tu odpowiedzieć, rozważ rozpoczęcie nowego wątku.
Nazwa:
Email:
Temat:
Ikona wiadomości:

Weryfikacja:
dwanaście minus dziewięć, słownie i małymi literami:
pięć minus cztery, słownie i małymi literami:

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: TJ
« dnia: Stycznia 13, 2016, 22:44:37 pm »

Chcieliśta mapy = wrzucono mapy. Od siebie dziękuję Organizatorom za ten gest - siadam do naniesienia tracka...
Wysłany przez: eMGieBe
« dnia: Stycznia 11, 2016, 23:06:12 pm »

Teraz, ponad miesiąc po imprezie, to już raczej nie ma sensu. Kto chciał - poanalizował błędy na wzorcówce.

TJ, nie zgadzam się.

Po pierwsze - z każdej poprzedniej imprezy (do 7-8 lat wstecz) są pełne strony imprezy, wraz z mapami, listami startowymi i wynikami. Gdy zacząłem chodzić na marsze, i byłem ciekaw, jak wyglądają trasy na poziomie na którym chciałem startować, mogłem zobaczyć mapy kilka lat wstecz. Poza tym, to jest taka SKPTowa tradycja...

Co do analizy, ja zazwyczaj nakładam ślad na mapę z marszu, ale zagniecenia zakłócają geometrię i scan często jest zwichrowany a ślad trzeba "naciągać". Zazwyczaj nałożenie śladu na PDFa dawało bardziej przejrzysty ogląd sytuacji.

Swoją drogą, ja w tym roku miałem taki zapiernicz po imprezie, że do tej pory nie zrzuciłem tracka. Brak map był dobrą wymówką... A pojawienie się map może się stać dobrym pretekstem do zrobienia tego (w końcu). ;)

Pozdrawiam!
MG
Wysłany przez: TJ
« dnia: Stycznia 11, 2016, 22:54:17 pm »

Tak czy siak - wciąż czekam na mapy i mam nadzieję, że się doczekam! Pozdrawiam! eMGieBe
Teraz, ponad miesiąc po imprezie, to już raczej nie ma sensu. Kto chciał - poanalizował błędy na wzorcówce.
Wysłany przez: Artur
« dnia: Stycznia 07, 2016, 23:28:41 pm »

teraz dopiero zauważyłem ze track obejmuje jeszcze dojazd samochodem i parkowanie :)
Wysłany przez: Artur
« dnia: Stycznia 07, 2016, 23:18:27 pm »

Retransmisja z trasy BTK

http://3drerun.worldofo.com/2d/index.php?idmult%5B%5D=-319942&idmult%5B%5D=-319885&idmult%5B%5D=-320147&idmult%5B%5D=-320148

Prędkość x50
[...]
No i nie zapomnijcie pochwalić się tym na forum - in więcej śladów, tym retransmisja ciekawsza :)

Czołem,

dodałem nasz track:
http://3drerun.worldofo.com/2d/index.php?idmult[]=-319942&idmult[]=-319885&idmult[]=-320147&idmult[]=-320148&idmult[]=-322460

widać jak nas wywaliło za mapę dwa razy, ale raz porządnie. My nie znaliśmy terenu więc nie było wyjścia i wróciliśmy ten kawałek.
Kosztowało nast to 40minut  :'(

pozdrowienia
Artur
Wysłany przez: Lukasz
« dnia: Stycznia 07, 2016, 20:09:53 pm »

[...] Ja używam ich również retrospektywistycznie. Na przykład, teraz jako trening do Manewrów 2016 planuję przejść sobie jedną z tras z Lęborka 2012 lub Cewic 2009.
Idziesz za dnia czy w nocy?

pozdrowienia
Artur

W nocy, tzn. zaczynam, jak tylko zachodzi słońce:) trasy typu Trudna - zwykle schodzi mi do około północy.
Wysłany przez: Artur
« dnia: Stycznia 07, 2016, 11:33:46 am »

[...] Ja używam ich również retrospektywistycznie. Na przykład, teraz jako trening do Manewrów 2016 planuję przejść sobie jedną z tras z Lęborka 2012 lub Cewic 2009.
Idziesz za dnia czy w nocy?

pozdrowienia
Artur
Wysłany przez: Lukasz
« dnia: Stycznia 06, 2016, 11:27:45 am »

Pytanie do Orgów, które padło już wcześniej:
Co roku wklejaliście PDFy map ze wszystkich tras - choćby po to, by móc przeanalizować sobie, jak wyglądała alternatywna trasa, albo po to, by móc nanieść ślad przejścia. Bardzo często były one dostępne nawet szybciej niż wzorcówka. A teraz, wzorcówka wisi od dwóch tygodni, a map wciąż nie ma...
Co ciekawe, Funt już następnego dnia po marszu miał naniesiony ślad przejścia na mapę... i to kolorową! Możliwe, że poprosił o to Orgów w osobnym mailu... ;)

Dokładnie, mapy tras są bardzo przydatne. Ja używam ich również retrospektywistycznie. Na przykład, teraz jako trening do Manewrów 2016 planuję przejść sobie jedną z tras z Lęborka 2012 lub Cewic 2009. Jeśli ostatni Darżlub będzie pierwszym BEZ opublikowanych map na stronie, będzie nam wszystkim bardzo przykro;)
Wysłany przez: nie_chce_mi_sie_logowac
« dnia: Stycznia 03, 2016, 21:57:25 pm »

... znowu Funt, czy nie ma innych ciekawych tematow?
Ja bym zarzucił, ale nie byłem :/


Tak czy siak - wciąż czekam na mapy i mam nadzieję, że się doczekam! ;)
Może jak wrócą z Sylwestra...
Wysłany przez: karolatwp
« dnia: Stycznia 01, 2016, 12:44:24 pm »

Co ciekawe, Funt już następnego dnia po marszu miał naniesiony ślad przejścia na mapę... i to kolorową!
... znowu Funt, czy nie ma innych ciekawych tematow?
Wysłany przez: eMGieBe
« dnia: Grudnia 30, 2015, 15:11:06 pm »

Pytanie do Orgów, które padło już wcześniej:
Co roku wklejaliście PDFy map ze wszystkich tras - choćby po to, by móc przeanalizować sobie, jak wyglądała alternatywna trasa, albo po to, by móc nanieść ślad przejścia. Bardzo często były one dostępne nawet szybciej niż wzorcówka. A teraz, wzorcówka wisi od dwóch tygodni, a map wciąż nie ma...
Co ciekawe, Funt już następnego dnia po marszu miał naniesiony ślad przejścia na mapę... i to kolorową! Możliwe, że poprosił o to Orgów w osobnym mailu... ;)

Tak czy siak - wciąż czekam na mapy i mam nadzieję, że się doczekam! ;)

Pozdrawiam!
eMGieBe
Wysłany przez: Jankes
« dnia: Grudnia 25, 2015, 21:45:38 pm »

Zostawienie pustej kratki w celu późniejszego jej uzupełnienia to grzech. Pytanie jakiego kalibru. Patrząc na przejście Funta wydaje się, że nie jest to grzech śmiertelny. Pomimo to, osobiście wolałbym aby na przyszłość, uzupełnienie pozostawionej wolnej kratki było zagrożone dyskwalifikacją.  Wtedy na punkcie mając świecówkę w dłoni będę wolny od kombinowania jak naprawić błąd. Wpisuję i tym samym zamykam temat wcześniejszych punktów albo po wezwaniu imienia pańskiego na daremno wracam truchtem do pominiętych punktów.

Nikt nie pisał, ze wolna kratka jest grzechem smiertelnym zagrożonym dyskwalifikacją. Dyskwalifikacją zagrożone jest natomiast złamanie regulaminu polegające na ukryciu faktu zmiany kolejnośći potwierdzenia. Zmiana kolejności nastąpiła natomiast na karcie fakt ten został ukryty.
J.
Wysłany przez: dociek
« dnia: Grudnia 24, 2015, 10:36:11 am »

Zostawienie pustej kratki w celu późniejszego jej uzupełnienia to grzech. Pytanie jakiego kalibru. Patrząc na przejście Funta wydaje się, że nie jest to grzech śmiertelny. Pomimo to, osobiście wolałbym aby na przyszłość, uzupełnienie pozostawionej wolnej kratki było zagrożone dyskwalifikacją.  Wtedy na punkcie mając świecówkę w dłoni będę wolny od kombinowania jak naprawić błąd. Wpisuję i tym samym zamykam temat wcześniejszych punktów albo po wezwaniu imienia pańskiego na daremno wracam truchtem do pominiętych punktów.
Wysłany przez: karolatwp
« dnia: Grudnia 20, 2015, 16:27:55 pm »

Przy obecnie obowiązującym regulaminie zgadzam się z Jankesem.
A ja nie, na podstawie CZEGO sedzia ma wydac taka decyzje dyskwalifikacji czy inna kare? Karta jest prawidlowo wypelniona, czy ktos widzial pusta kratke? Wg sladu gps wynika tylko ze ktos wrocil na ognisko a to nie jest zabronione, mozna sie cofac i mozna odpoczywac na trasie. Nie chcecie chyba aby sedziowie wydawali swoje decyzje na podstawie relacji w ktorych mozna napisac co komu przyjdzie do glowy. A moze kolega podpuszcza wlasnie nas wszystkich?   
Wysłany przez: eMGieBe
« dnia: Grudnia 20, 2015, 09:53:28 am »

Swoją drogą jestem za zmienieniem regulaminu i daniem uczestnikom możliwości potwierdzania punktów nie w kolejności, jako element doboru indywidualnej strategii .
Moim zdaniem, do tego służy trasa Scorelauf. Zresztą, na zwykłych trasach i tak i tak punkty zazwyczaj ułożone są mniej więcej po pewnej linii, po której niewiele jest okazji do zmian kolejności. Poza tym, budowniczy planując trasę przejścia, zakłada najście z jakiegoś kierunku, i odpowiednio rozkłada PSy. Czasami najście od innej strony, zmienia percepcję punktu. :)

MG