Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: Opracowanie wyników ankiet  (Przeczytany 2781 razy)

MaciejS

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 385
  • OInO 13/99/2008
Opracowanie wyników ankiet
« dnia: Marca 25, 2007, 19:35:42 pm »

Witajcie,

Na tegorocznych Manewrach postanowiliśmy dać możliwość wypowiedzenia się wszystkim uczestnikom imprezy, w postaci ankiet na zakończenie.

Zebraliśmy 98 wypełnionych ankiet, które okazały się bardzo bogatym źródłem informacji i wskazujących nam możliwe kierunki ewolucji imprezy.

Wyniki ankiet są w trakcie opracowywania, tak samo jak i wnioski. Zaglądajcie na forum w ciągu najbliższego tygodnia, powinny się niedługo pojawić.

Mam nadzieję że wywiąże się z nich ciekawa dyskusja.

Maciej
Kierownik Manewrów
Zapisane
Gór i lasów mi mało...

waliant

  • Wiadomości: 45
Re: Opracowanie wyników ankiet
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 27, 2007, 07:43:06 am »

Ehhh, a ja zapomniałem wpisać czegoś w ankietę. Przeglądając stare mamy z imprezy znowu przypomniałem sobie, że jedna zmiana mi się nie podoba. Kiedyś, wieki temu, kolejność przechodzenia punktów nie była narzucona. A to urozmaica imprezę, zwłaszcza, jak punkty są porozrzucane a nie ułożone pod sznurek. Można wtedy kombinować jak iść, jak ułożyć trasę. A teraz nie ma o czym myśleć, po prostu się idzie wg kolejności, ewentualnie coś zostawiając po drodze. Może warto wrócić do zasady, że kolejnosc zdobywania punktów jest dowolna? Mapy sprzed wielu lat wyglądają baaaaardzo interesująco...

Pozdrawiam
Tomasz
Zapisane

MaciejS

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 385
  • OInO 13/99/2008
Opracowanie ankiet
« Odpowiedź #2 dnia: Kwietnia 16, 2007, 20:56:19 pm »

Obiecane opracowanie wyników z ankiet uczestników. Większość zawierała proste wpisy "OK", "Tak trzymać", znaczy się uczestnicy byli bardzo zadowoleni.

Spisywałem jedynie uwagi opisowe na plus (PLUS), oraz uwagi na minus (ZMIENIĆ) - najważniejsze spisałem na czerwono. Jeśli jakaś uwaga się powtarzała, oznaczałem z przodu ile razy np.(10)

Zapisy przez internet / w dniu:

PLUS:
+ (2) możliwość zapisu przez internet ale wpłaty w dniu imprezy - niektórym nie chce się robić przelewu
+ (2) szybka odpowiedź na maile
+ potwierdzenie otrzymania wpłaty

MINUS:
- (2) brak możliwości edycji danych po zapisie (np. usunięcie osób które się rozmyśliły)
- (2) przejść wyłącznie na zapisy przez internet
- (3) zapisy przez internet nieczytelne (w którym miejscu na którą trasę), niejasna nawigacja
- (2) podać minuty startowe zapisanym przez internet w sobotę rano
- (2) nie podano limitów czasowych na poszczególne trasy
- (2) brak pełnych danych do przelewu bankowego (tylko numer konta)
- wcześniej ogłaszać miejsce startów, wyraźniej oznaczyć miejsce startów
- dodać możliwość zapisu przez Internet również w piątek przed imprezą (do soboty rano)
- dodać zapisy telefoniczne
- za późno podano opisy wszystkich tras
- brak info o potwierdzonej wpłacie na liście uczestników widocznej na stronie
- myląca informacja o terminie zamknięcia zapisów (powinno być do 22-go a nie 23-go)
- powinna się wyświetlać suma do wpłaty ( wpisowe + transport ) * ilość zapisywanych

Starty:

PLUS:
+ (3) autobus dla kierowców
+ herbata na starcie
+ (2) sprawne wypuszczanie ekip (niż ostatnio), jednoczesne starty kilku zespołów
+ dobrze że jest szkoła a nie dworzec kolejowy

ZMIENIĆ:
- (9) przydałoby się nagłośnienie przy powitaniu i zegar startowy zamiast wykrzykiwania minut
- (4) tak ustawić starty tras (tzn. opóźnić starty krótszych tras), żeby miały równy moment zamknięcia mety i ogłoszenia wyników - znacznie więcej osób na nich zostanie
- (4) meta i start powinny być w jednym miejscu, zrobić szatnię (szkoda naszej pracy i nerwówki)

- (2) pierwsi startujący mieli przesunięcie minut startowej względem faktycznego startu
- powinno być szybsze wywieszenie minut startowych
- za długie oczekiwanie na start
- mało ławek do siedzenia
- starty pierwszych zespołów nie powinny być kiedy jeszcze było widno

Trasy:

PLUS:
+ (8) różnorodność tras do wyboru, malownicze trasy, ciekawe punkty

ZMIENIĆ:
- (6) za mało czasu na przejście, trzeba było prawie biegać

- (2) za bardzo ukrywane lampiony na punktach
- (2) SM i PP: za dużo asfaltu, raj dla biegaczy
- (2) FWR: czuć było zapach ścieków, szambo na 6 PK
- (2) ZWZ: za mało lampionów na trasie, zbyt długie opisy PK, zła jakość kredek
- ZWZ: źle oznaczony punkt z ogniskiem na mapach
- ZWZ: fragmenty map podobno w różnych skalach
- postulat trasy „emerytalnej” - krótka, dużo czasu, bardzo trudne punkty (ZWZ była za długa)
- na punktach szczebelkowo - słupkowych jednak lampiony lub chociaż kredki
- punkty na bagnach
- błąd w opisie punktu (tabliczka / lampion)
- za trudne lokalizacje lampionów na trudnej trasie
- 3 minuty to za mały odstęp między zespołami (przywrócić 4 minuty)
- sztywna atmosfera wśród zespołów (padła sugestia że to przez duże nagrody)

Ognisko:

PLUS:
+ dobra herbata
+ śpiew i gitara
+ (2) kijki do kiełbasek
+ odsłonięte od wiatru

ZMIENIĆ:
- (3) za późne rozpalenie ogniska
- (2) za małe ognisko na tyle osób
- (4) nie wszyscy dostali herbatę (było jej za mało)
- nie było kawy
- lampion powinien być na stojaku tuż przy ognisku
- brak dostępnej wody na ognisku

Meta:

PLUS:
+ (10) catering
+ (8) dobra grochówka
+ dużo miejsca do spania
+ ciepło
+ fachowa, uśmiechnięta obsługa
+ kawa

MINUS:
- brak ciepłej wody w łazience
- zamiast grochówki lepszy barszcz z uszkami :)
- brak możliwości zakupu piwa na mecie :)
- (2) bufet za mało obfity, małe porcje :)


Oczywiście z waszych cennych uwag wyciągniemy wnioski podczas organizacji grudniowego Darżluba! Zapraszam też do dyskusji w tym wątku forum - może jeszcze jakieś uwagi wam wpadną do głowy :)

Maciej eŚ
Kierownik Manewrów
Zapisane
Gór i lasów mi mało...

Krzysztof

  • Gość
Opracowanie wyników ankiet
« Odpowiedź #3 dnia: Kwietnia 22, 2007, 21:30:31 pm »

Nie byłem na imprezie, nie wypełniłem ankiety ale natknąłem się na dość ciekawy sposób na  uwzględnianie protestów. Otóż na Memoriale im. Józefa Oppenheima protesty zawodników były przyjmowane:
1. na piśmie
2. nie później niż 15 minut po wywieszeniu oficjalnej punktacji
3. po wpłaceniu 50 zł (jeśli protest był rozpatrzony pozytywnie kasa była zwracana a jeśli negatywnie zasilał kasę Sekcji Narciarskej Polskiego Towarzystwa Tatrzańskiego).
Zapisane

Stjepan

  • Gość
Opracowanie wyników ankiet
« Odpowiedź #4 dnia: Kwietnia 25, 2007, 20:47:52 pm »

potwierdzam,

:);))))Monika, ach Monika, dziewczyna ratownika...
Zapisane

Krzysztof

  • Gość
Opracowanie wyników ankiet
« Odpowiedź #5 dnia: Kwietnia 25, 2007, 22:03:08 pm »

Cytat: "Stjepan"
:);))))Monika, ach Monika, dziewczyna ratownika...

wciąż żyje w niepewności czy aby dobrze zmierzyłem światło...
lepiej już nie zaśmiecam wątku bo znów nas przeniosą do tematu "dyskusje niepoważne" a mój poprzedni post to tak całkiem serio.
Zapisane

Stjepan

  • Gość
Opracowanie wyników ankiet
« Odpowiedź #6 dnia: Kwietnia 26, 2007, 15:14:21 pm »

Cytat: "Krzysztof"

wciąż żyje w niepewności czy aby dobrze zmierzyłem światło...

no weż mnie nie stresuj;D
KONIEC ŚMIECENIA
Zapisane