Obiecane opracowanie wyników z ankiet uczestników. Większość zawierała proste wpisy "OK", "Tak trzymać", znaczy się uczestnicy byli bardzo zadowoleni.
Spisywałem jedynie uwagi opisowe na plus (PLUS), oraz uwagi na minus (ZMIENIĆ) - najważniejsze spisałem na czerwono. Jeśli jakaś uwaga się powtarzała, oznaczałem z przodu ile razy np.(10)
Zapisy przez internet / w dniu:PLUS:+ (2) możliwość zapisu przez internet ale wpłaty w dniu imprezy - niektórym nie chce się robić przelewu
+ (2) szybka odpowiedź na maile
+ potwierdzenie otrzymania wpłaty
MINUS:- (2) brak możliwości edycji danych po zapisie (np. usunięcie osób które się rozmyśliły)
- (2) przejść wyłącznie na zapisy przez internet
- (3) zapisy przez internet nieczytelne (w którym miejscu na którą trasę), niejasna nawigacja
- (2) podać minuty startowe zapisanym przez internet w sobotę rano
- (2) nie podano limitów czasowych na poszczególne trasy
- (2) brak pełnych danych do przelewu bankowego (tylko numer konta)
- wcześniej ogłaszać miejsce startów, wyraźniej oznaczyć miejsce startów
- dodać możliwość zapisu przez Internet również w piątek przed imprezą (do soboty rano)
- dodać zapisy telefoniczne
- za późno podano opisy wszystkich tras
- brak info o potwierdzonej wpłacie na liście uczestników widocznej na stronie
- myląca informacja o terminie zamknięcia zapisów (powinno być do 22-go a nie 23-go)
- powinna się wyświetlać suma do wpłaty ( wpisowe + transport ) * ilość zapisywanych
Starty:PLUS:+ (3) autobus dla kierowców
+ herbata na starcie
+ (2) sprawne wypuszczanie ekip (niż ostatnio), jednoczesne starty kilku zespołów
+ dobrze że jest szkoła a nie dworzec kolejowy
ZMIENIĆ:
- (9) przydałoby się nagłośnienie przy powitaniu i zegar startowy zamiast wykrzykiwania minut
- (4) tak ustawić starty tras (tzn. opóźnić starty krótszych tras), żeby miały równy moment zamknięcia mety i ogłoszenia wyników - znacznie więcej osób na nich zostanie
- (4) meta i start powinny być w jednym miejscu, zrobić szatnię (szkoda naszej pracy i nerwówki)- (2) pierwsi startujący mieli przesunięcie minut startowej względem faktycznego startu
- powinno być szybsze wywieszenie minut startowych
- za długie oczekiwanie na start
- mało ławek do siedzenia
- starty pierwszych zespołów nie powinny być kiedy jeszcze było widno
Trasy:PLUS:+ (
różnorodność tras do wyboru, malownicze trasy, ciekawe punkty
ZMIENIĆ:
- (6) za mało czasu na przejście, trzeba było prawie biegać- (2) za bardzo ukrywane lampiony na punktach
- (2) SM i PP: za dużo asfaltu, raj dla biegaczy
- (2) FWR: czuć było zapach ścieków, szambo na 6 PK
- (2) ZWZ: za mało lampionów na trasie, zbyt długie opisy PK, zła jakość kredek
- ZWZ: źle oznaczony punkt z ogniskiem na mapach
- ZWZ: fragmenty map podobno w różnych skalach
- postulat trasy „emerytalnej” - krótka, dużo czasu, bardzo trudne punkty (ZWZ była za długa)
- na punktach szczebelkowo - słupkowych jednak lampiony lub chociaż kredki
- punkty na bagnach
- błąd w opisie punktu (tabliczka / lampion)
- za trudne lokalizacje lampionów na trudnej trasie
- 3 minuty to za mały odstęp między zespołami (przywrócić 4 minuty)
- sztywna atmosfera wśród zespołów (padła sugestia że to przez duże nagrody)
Ognisko:PLUS:+ dobra herbata
+ śpiew i gitara
+ (2) kijki do kiełbasek
+ odsłonięte od wiatru
ZMIENIĆ:- (3) za późne rozpalenie ogniska
- (2) za małe ognisko na tyle osób
- (4) nie wszyscy dostali herbatę (było jej za mało)
- nie było kawy
- lampion powinien być na stojaku tuż przy ognisku
- brak dostępnej wody na ognisku
Meta:PLUS:+ (10) catering
+ (
dobra grochówka
+ dużo miejsca do spania
+ ciepło
+ fachowa, uśmiechnięta obsługa
+ kawa
MINUS:- brak ciepłej wody w łazience
- zamiast grochówki lepszy barszcz z uszkami
- brak możliwości zakupu piwa na mecie
- (2) bufet za mało obfity, małe porcje
Oczywiście z waszych cennych uwag wyciągniemy wnioski podczas organizacji grudniowego Darżluba! Zapraszam też do dyskusji w tym wątku forum - może jeszcze jakieś uwagi wam wpadną do głowy
Maciej eŚ
Kierownik Manewrów